Friday, November 02, 2007

Jejak Kaseh

Gue baru pulang dari menemankan kakok jejak kasih dgn teman lamanya. Kebetulan teman lamanya baru dipostingkan ke area jb ni, sebagai cikgu. Kemudian kakok dimaklumkan bahawa temannya itu on d way ke skudai, mau ketemu kezen kepada tunangnya. So kesempatan ini diambil untuk berjumpa dengan teman lama kakok di restoran sekitar Taman Universiti.

Seronoknya dok tengok kakok berbual memacam dengan temannya tu (dok update memacam citer la ni, after four years tak jumpe agaknye). Yang aku pulak, dok berbual dgn tunang and kezen tunang cikgu tu la. Kebetulan banyak pulak perkara yang boleh dibualkan. Dok gelak citer memacam benda. Dari hal blajo dulu sampai la hal kampung, sampai la hal zaman ingusan kaler pelangi polkadot pink. So suasana seolah olah sesi reunion di antara teman teman lama (walaupun sumpah aku baru je kenal brapa minit sama depa). Sangat teruja melihat muka muka over-teruja betemu kawan lama, dok update citer hal tu hal ni.

Semua ni membuatkan aku rindu untuk bekumpul dengan kawan. Juga membuatkan aku kepingin sangat bertemu sahabat yang tak pernah aku ketemu sepanjang aku hidup ni. Entah bila. As for mereka yang ku kenali agak lama, tapi tak penah ketemu, gue kangen bangattt ketemu sama loe! Mungkin di satu hari yang penuh rahmat, kita akan bertemu, bersua muka, bertukar cerita dan bercenderaloka seperti apa yg aku baru lalui bersama kakok and teman lamanya itu. Mudah mudahan, amin.

4 Comments:

Blogger superunknown said...

bila baca nama kakok, rasa ngidam lak kuih akok. eh *tibe-tibe*

buat kali kedua aku aminkan doa baby yang suci lagi murni tu. jgn lupa jumpa ai gak. sob2.

11:36 PM  
Blogger kakok said...

hah kuih akok tu cmne rupa die na?? x knl pun.

p/s : hah nakal eh skrg..x aci cek sorg2 dia je. x ajak org ngan su pun :(

9:18 PM  
Blogger Nazmy Mohamed said...

mudah2an gue dpt bersmuka indera loka sama lho ya....amiin

2:22 AM  
Blogger :+:CikPayung:+: said...

wan : ngidam kah ? hehe makasih kerana doakan..amin amin... mudah mudahan ketemu kekasihku yang sorg ini kuikui

kakok : psssssss... usaha tangga kejayaan! =D mari mengintai ompej fakulti haha

nazmy : insyaAllah wak =D mudah mudahan yek

2:36 AM  

Post a Comment

<< Home