Tuesday, April 10, 2007

Malam Ini Dalam Sejarah

Sepanjang empat tahun aku dok di skudai ni kan. Tak pernah dalam sejarah hidup aku, tidur di fakulti. So inilah julung-julung kali aku berjinak-jinak dan berkecimpung dalam arena tidur di fakulti. Naseb baik wati bermurah hati nak temankan aku. Kalau idak, terkucil la aku nak dok sini sorang sorang. Right now aku kat lab hiliran (downstream processing lab). Tunggu sample settle kul 1.30 pagi. Then aku akan gerak ke makmal analisis, naik bukit (kena drive), and stay there til subuh insyaAllah. However I really hope menjadi je eksperimen ni.. Erm. Good news.. Technician datang ke lab, jenguk aku. Encik malek namanya. A very nice person. He came all the way from taman U, untuk tengok aku yg sengal ini dalam keadaan ok or not. And yg best nye, aku tak perlu naik ke makmal analisis, because fridge di dalam bilik technician dah berada pada suhu yang aku nak. Yeay! seronot seronot. Leh dok sini je the whole night. Mwah hahaha. Ok la. Sambung wat keje. Tata.

:+:cikpayung:+:

2 Comments:

Blogger superunknown said...

hmmm. ni aku marah ni. lenkali panggil la aku teman. heh. belaja2 jugak, lab2 jugak, jangan sampai lupa rehatkan diri ya.

4:40 PM  
Blogger Nazmy Mohamed said...

fuyoh pulun maut la cikdiana nih...kudos to u dear...jgn smpai lupa rehat yo!jgn trtidoq while driving udah ler hew hew...muahs!

3:37 PM  

Post a Comment

<< Home