Sunday, April 29, 2007

Ngeh ngeh

Uhuks. Baru pulang dari nonton wayang sbnrnya. Kuar dgn sorg budak ni yg gue kenali dari portal student. Dia budak fakulti aku. Cuma lain department. Kat fakulti jarang bersua muka, if bersua pun serious aku tak berapa nak recall dia yg mana satu. Dah lama contact dgn dia. Sejak sem lepas. Cuma tak pernah bertentang muka and berborak betul betul je.Then tadi masa kuar tengok wayang and makan, baru la aku tengok pepuas muka dia. Cute jugak. Suka senyum and tak banyak cakap. Kiranya aku je la yg asik mengarut cakap tak henti. Dah lama gak aku tak merasa jadi penumpang. Selama ni aku je dok drive ke hulu ke hilir. La ni bila dia drive kete, aku seronok je bersandar sambil borak borak. Hehe. Keterujaan masih terasa. Ok la. Tata

1 Comments:

Blogger Nazmy Mohamed said...

ermmm mnarek,tp hati kama trtanya2, apakh jantina drebar mu ittew...

12:13 AM  

Post a Comment

<< Home