Saturday, April 07, 2007

Study Week

Sekejap je masa berlalu. Pejam celik pejam celik tetiba jer dah minggu belajar. Meaning to say, 14 minggu belajar telah pun selamat berlalu. Sadis je rasa. Sebab aku sendiri rasa aku tak berapa prepare nak berdepan dgn minggu xm. Well, takde la banyak mane pun paper aku semester ni, cuma empat ketul je. Tapi, erm tak memberangsangkan. Sebab two of them ialah subject zaman dulu dulu yg aku rajin dropkan. Now bila amik, rasa cam seksa giler nak carry. Suppose nye dah final semester ni angkut subject yang ringan ringan je. Tapi lain lak jadinye kat aku =) haha. So adik adik, pengajarannye di sini, jgn gatal nak drop subject. Angkut je and redah.

Exam aku bermula seawal 15hb, subject food processing engineering. N then on 17th ada bioseparation. 18th ada fluid mechanics and 27th ada organic chemistry. Tapi, 13hb aku dah ada project presentation utk thesis aku. And aku kena submit thesis by 4th of may. And tak silap aku la, if educational trip kali ni menjadi, kami mungkin berangkat 30hb april. So aku agak kesuntukan masa sebenarnya. Kena rancang perjalanan idup gegila gaban. And insyaAllah if permohonan melanjutkan study aku ni diterima, aku akan mula menapak di utm bulan jun. Awal sebulan untuk settlekan few benda sket. Sekejap je masa berlalu. And aku dah hampir abiskan degree aku pun. Tapi few weeks yg tinggal ni la yg paling seksa.. Huhuhu. Korang doakan keselamatan dan kejayaan aku ek. Ok la. Lapar. And kesejukan. Harap maklum.

:+:cikpayung:+:

1 Comments:

Blogger superunknown said...

all the best. u got enuf to go all the way. sky is the limit.

4:39 PM  

Post a Comment

<< Home