Thursday, May 24, 2007

Holiday

Aku dah mula bercuti. Semester dah tamat. Result pun dah tahu. All that I can say is that, aku lepas. InsyaAllah konvo bulan August. Syukur alhamdulillah. As for perancangan selepas ni. Buat masa sekarang aku tak teruja untuk mencari kerja. Aku nak duduk di rumah sekejap. InsyaAllah takde aral melintang, aku nak sambung belajar. Mungkin mid of june akan pulang ke kampus utk membuat urusan, and mayb stay sana terus.

Memek is getting married on this coming 31st of May. Aku dah dpt kad jempotan kawen dia. Cantek. Tules kat situ dia jemput aku dan pasangan. Hehe? Pasangan. Ampes tul la memek ni. Aku sah sah tarak pasangan. So aku angkut akak aku. End of story mory. Dah buat sedikit homework utk penginapan and apa benda menarik sekitar kuala terengganu tu. Cadangnya nak ke sana by bus. Aku ada kontek payet, ask him pasal tempat tempat kat ganu tu. Payet willing to fetch me and my sis, and bawak ronda if berkesempatan. Dah bertahun gak tak jumpe payet sejak dia konvo aritu. Ouh btw, payet ialah kenalan internet aku, yg aku kenal sejak 2000, kami keep in touch selalu and kebetulan dia belajar di kampus yg sama dengan aku. Cuma dia adalah senior setahun tua dari aku, and blajo dlm kursus yg lain dari aku. Tapi kami sama sama jadi ahli kelab komputer cyber 5, kolej tun dr ismail. So, beruntung la ada senior best cam payet. Sudi jadi tour guide hehe.

Tapi satu benda telah timbul. Di mana mama pun nak menyempit ikot. And dia tamo naik bus. Dia nak naik kete. And kalau dia ikut, papa pun kena ikut. And if ada pertambahan bilangan org yg nak ke ganu, aku dgn akak aku kena pikirkan tempat tinggal yg lebih selesa la utk mama and papa. Kalu aku dgn akak aku je, kami tak kesah, tempat cikai camne pun, redah je. Tapi tu la. Perlu dipikir pikirkan.

Oh yer. Tadi aku tengok on the lot. Program realiti tv yg baru, mencari bakat bakat utk jadi pengarah filem di Hollywood. Interesting gak cara dia nak pilih candidate utk mara ke pusingan seterusnya. Teringin nak ikut siri tu, tapi aku ni bukannye berhati waja nak tunggu pusingan rancangan tu setiap minggu. Ok la. Aku nak tengok bola sambil tenets.. Mwah

1 Comments:

Blogger Nazmy Mohamed said...

rezalt dh kluaq ka?leh smbung master lah itu mcm...sjak vila minat vola nih hehe

5:49 PM  

Post a Comment

<< Home