Tuesday, June 05, 2007

Musim Kahwin

Well. Sekarang musim sekolah. And of course ramai mengambil kesempatan dan peluang yang ada untuk mendirikan masjid. Tak ketinggalan kengkawan aku sendiri. Last thursday, aku bertolak ke terengganu. Memek bakal diijabkabul that night di chabang tiga, terengganu. So aku bertolak dari kul 9.30am from shah alam and tiba di kuala terengganu sekitar 6.45pm. Payet dtg jemput and antar aku ke rumah memek. Sampai sampai je, terus bersiap sedia utk ke mesjid. Sekelip mata memek pun dah bertukar status kepada puan memek hehe. Ape ape pun harap kebahagiaan mengiringi perkahwinan memek.
Esok aku akan ke sunway lagoon. Menemani akak aku and anak mak busu (amin and imran). My sis dah janji mau bawak amin n imran ke sunway lagoon. Memandangkan keluarga aku spesis yg takkan mungkir janji dgn kekanak riang, so kami akan memulakan ekspedisi ke sunway lagoon esok. Harap harap la aku tak demam lepas berjemur tengah panas nanti. Ok la. Ciao..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home