Sunday, August 12, 2007

Hari Ini dan Semalam

Tido lena bebenar semalam. Mau tak nyer. Dengan tak cukup tidur malam sebelumnya, campur aktiviti terlampau yang berlansung seharian, membuatkan mata aku benar benar berdenyut. Mungkin faktor tak cukup tidur, campur dgn takpakai spek semasa memandu (silau wooh), campur dengan manusia sesak giler nak mampos kat city square tu gara gara pc fair and also jualan murah. Terasa mata sakit nak fokus pandang sana sini.Ape ape pun, aku berjaya mencari kasut konvo (50% less) and ianya dari kedai kegemaran ai, Theme. Pas tu ai ada beli baju dua ketul, very the murah one. Ihiks. And hari ni, aku bangun tidur pun lewat. Seronok golek mayang atas katil. Sepanjang hari setiap minggu dok penat wat memacam kerija. Ahadlah waktu yang paling tepat utk balas dendam kehkeh. And while posting this blog, aku berkesempatan tenet dgn wanie the great. Lama tak borak dgn dia. Ouh my former katilmate. Really mish yu la hikhik..

Tak sabar nak tunggu wanie and kekawan lain datang bermukim di rumah kami sempena konvo nanti. Mesti meriah =)

2 Comments:

Blogger rasso said...

Petang rabu maybe saya free... leh buat outdoor kat Helicap... tepian tasik... sekali sekala jadi model gedik ala bergraduat!

3:51 PM  
Blogger :+:CikPayung:+: said...

esok sudah mau cekau jubah ... ni anda willing to shoot for us, brapa harus dibayar? atau sengaja suka suka nak amik gambo kami yg supergedik? hihi

11:10 PM  

Post a Comment

<< Home