Wednesday, August 15, 2007

Minyak dan Nenek

Tadi aku buat request kat su. Tolong kerat rambut aku. Dia pun mengerat dengan kaedah cuba jaya, tapi aku tak kisah le camne pun jadi, yg penting aku nak rasa selesa. Then selesai aku, wati pulak nak join hehe. Ghumah kami dah jadi salon rambut la pulak. Tup tap, su tekerat jari dia sket. Pastu aku selongkar la apa jenis minyak yg aku ada. Dlm koleksi aku ada aloe vera gel and minyak angin cap lang. Minyak angin cap lang ni, kaler ijau, botolnye kicik je, tapi cukup spesel. Aku beli bukan kerana aku perlukan sgt minyak angin ni, tapi sbb minyak ni mengingatkan aku pada nenek. Ini minyak angin feberet nenek. Infact, bila bau minyak ni je, seolah olah dok bau nenek aku hehe. Lama sgt dah tak berjumpa dengan nenek.Last sekali aku ketemu nenek ialah pada raya pertama tahun lepas. Dah hampir brapa bulan ek tu? Rasa spt dah sangat lama.Kalau this coming raya baru bertemu dgn nenek, that means hampir setahun tak jumpe nenek. Wohohohohoho rendu nenek wooooooooo. Alahai

1 Comments:

Blogger rasso said...

keratkan gambo gwe gak.. uhuhu
boleh la.... ekekeke

12:25 AM  

Post a Comment

<< Home