Saturday, October 27, 2007

Beli Dan Nonton

Huhu. Gue baru pulang dari Jusco Tebrau City. Kali ini, misi ke sana adalah untuk menonton Resident Evil 3 lakonan kak mila kesayangan gue. Aksi aksi mantap bejaya dilemparkan oleh kak mila, bejaya buat aku terkejut terkejut lantas melopong melihat ketangkasan dia membunuh makhluk perosak itu. Tapi aku tak puas hati la. Awat la ada sambungan. Hati tak tertahan nak tengok citer ni abis camne. Aiseh. Takpa, sabo sabo.

Oh yer. Tak banyak perkara yang dilakukan. Melainkan berborak sakan dengan kamarul, man and wati. Entah la. Everytime jumpa, ada jer benda yang sakan diborakkan. Tak pernah la senyap suasana kalau bertemu diaorang ni semua. Kami tiba di sana around 6pm and beli tiket tayangan 11.30pm. Banyak masa untuk membanci keseluruhan kedai mengikut nafsu kami. Aku membeli beberapa benda. Yakni guitar picks and digital tuner kehkeh. Untuk membantu aku mula belajar main sitara sahabat gue. Kemudian masa banyak dihabiskan dengan membuat tinjauan ke atas kedai kedai telekomunikasi, bagi melihat segala jenis model handphone dan melihat harga =D tapi nenanti je la beli, tak jumpe apa yg dok berkenan lagi.

Okies, itu aja mau hapdet. Esok ada open house, jiran buat. Segan nih, tapi redah je. Wajib pi =)


5 Comments:

Blogger Nazmy Mohamed said...

uish dah mola nk meneroboskan diri dlm bidang musik nih..mau jd ahlil musik ya...siap bli dgtal tuner lg tuh...gitar kapok ker gitar karan ni cu yen?

10:35 PM  
Blogger kakok said...

slmt bertemu ikbal..kuikuikui!!

11:28 PM  
Blogger :+:CikPayung:+: said...

kakok : ayat kejam tu..kena beganding bahu, mudah mudahan diperkuatkan mental hehehe

nazmy : aler bang nazmy, dah lama dah cuyen minat nak main, tapi tak bekesempatan.. la ni berkat sitara sahabat, dpt la cuyen menuntut ilmu goreng =D

12:10 AM  
Blogger superunknown said...

This comment has been removed by the author.

2:09 PM  
Blogger Nazmy Mohamed said...

err by the way, de pronounciation is SITAR, not sitara...sitara tu nma band panca sitara...u want learn to play the SITAR go & learn frm mr ravi shankar, the sitar guru...muahs!

2:20 AM  

Post a Comment

<< Home