Sunday, October 07, 2007

Tik Tok Tik Tok

Yer, aku menghitung hari untuk pulang ke petaling jaya. Banglong habaq nak gerak rabu pagi, so insyaAllah akan tiba di putrajaya around tengahari. Sangat can't wait to balik pj. Still have another two good days untuk dimanfaatkan di sini. Banyak perkara tak settle lagi. I still need to bayar bil telefon, ambil buku-buku yg diphotocopy, pulangkan buku library, buat senarai list barang untuk di bawa balik and also kirim kad raya kepada lecturer (if sempat).
Ada baju yang masih tak settle dicuci, perlu diselesaikan sebelum pulang ke pj. And nak check belakang rumah if terdapat apa-apa bekas yang ada potensi menakung air, aku tanak rumah jadi pusat ternakan komersial nyamok-nyamok yang sehat-mehat. Ihiks, tak dilupakan jugak, aktiviti terlampau yang berkemungkinan dilakukan. Cadangnya Selasa malam nanti mahu gerak tengok wayang (idea tertimbul di dalam kereta bersama kakok). Tapi masih tidak decide lagi samada we'll go for it atau tunggu lepas raya baru lepaskan rindu tengok wayang. [i know kakok will read this, amacam? mau gerak ke idak? =D ]
Yesterday, kakok informed me satu perkara yang membuatkan aku rasa macam ada sedikit motivasi atau tergerak untuk membuat satu anjakan paradigma la. It's regarding gelak tawa. Sesungguhnya, gelak terbahak-bahak itu adalah gelak syaitan, dan gelak tawa Nabi adalah melalui senyuman. Ehek, daku ini amat maklum dengan keadaan diri yang amat sakan ketawa suka ria setiap hari. Perlu perbaiki diri ni. Mahu menjadi insan yang baik budi pekerti ihihihihi. So, prektis senyum penuh sopan la pas ni. Harap maklum huhu.
me : counting down the days!

3 Comments:

Blogger kakok said...

nana..org on je!!! hahaha x sedar diri tu :p

p/s : ingtkan org psl tu ok! adeh cmne ek nak buat??

12:30 AM  
Blogger superunknown said...

jgn lupa kalau sempat belaja pasal dip stick to ye. jgn lupa checklist brg2 nk sorok and nk bwk balik. jgn lupa kunci loker dan segala sample2. selamat beraya sakan. jgn lupa amik khazanah ya nnt kt kl.

1:45 AM  
Blogger :+:CikPayung:+: said...

B : blajo dipstick kat ghumah insyaAllah.barang sorok dah slmt ada dlm umah.brg balik tak packing lagi isk.khazanah bakal dipeluk cium bila tiba di kl nanti =P makasih B..

kakok: huhu confirm kuar merewang mlm ni besama memek tercinta. err kakok, mgkin kita perlu kurangkan becakap, tu je kehkehkeh

12:06 PM  

Post a Comment

<< Home