Sunday, November 11, 2007

BBQ besama LTB

Hehe. Malam ini, berkesempatan menjamu selera di Teratak 42. Asalnya, aku kenal ahli rumah Teratak 42 di semasa menganjurkan open house aritu. Panjang (coursemate aku) datang bersama ahli band dia, and aku berkenalan dgn Geweng, vox LTB, dan dia antara ahli Teratak 42. Aku, kakok n su gerak ke sana sekitar 8.30pm. Tiba di sana, kelihatan manyak mutur dan kurita di luar rumah mereka. Sah sah ramai orang. Sampai je, kami berdiri and berbual di luar. Panjang lak dok sibuk membakar ayam yang berlambak. Segan segan gak. Sebab tak berapa kenal, harapkan Panjang je jadi penghubung aku dengan bebudak kat sana.

Then perasan ada Taariq/Taarik (tak pasti ejaan mana satu), dia junior aku. So aku leh la borak borak dgn dia. Then perasan tuan rumah yg lain, incek Yazid dan Raja datang menyapa, and jemput suruh makan makan. Geweng pun kemudian sampai, membawa kawan dia, yang merupakan kawan fakulti aku gak, so macam boleh la nak survive berbual and bergaul dgn orang lain. Dok dalam kejap, then dok luar semula. Terperasan this mamat, someone yg aku pernah kenal dua tiga sem yang lepas.

Dia ni aku kenal masa aku dok jadi director satu exhibition kat utm. Dulu berbual memacam during meeting tu. Pernah terserempak dgn dia di merata tempat, tapi aku tak bajet dia kenal aku pun. Rupanya tadi dia panggil aku, dia cakap dia dah lama nak bercakap dgn aku. Reason dia dtg ke open house tu pun sbb nak jumpe aku (???). Macam tau tau je aku nak datang. So kami berbual. Aku rasa segan sket la, dia ingat aku ni dok mana, praktikal kat mana, nama aku pun dia ingat. Tapi aku mcm tak berapa ingat nama dia and asal dia, tapi aku ingat dia budak letrik yang sedang sambung blaja dalam bidang yg berkaitan dgn biologi ni. So, berkenalan semula la, wati n su pun berborak dgn dia gak. Sambil borak, sambil aku pi amik makanan, minum minum air. Oh yer, Faiz ni secara spontan keluarkan nama khas kat aku Cik Payung Nana Tanjung Putih Tepung Tembam Melambung haha. Macam pantun kan? Hehe selamba badak je dia bagi sebijik, tapi bunyi best je, ada rhyme.

Sempat jugak la bertemu and berbual dengan kawan skolah menengah aku, dia mai dgn buipren dia. Kawan matriks, pun mai dengan buipren. Tak sangka, bertandang ke rumah someone yg aku tak berapa kenal, rupanya menjanjikan pertemuan dengan sebilangan insan yang aku agak kenal dalam tempoh yang agak lama. Kes dunia kecik la ni =D

Apa apa pun, sangat serunuk bertemu kekawan and sangat best berbbq di Teratak 42. Buat Geweng, Yazid, Raja and err aku tak berkesempatan kenal dgn ahli teratak yang keempat, terima kasih kerana menjemput. Kalu ada lagi majlis, jempot la lagi =D kuikui. Ahaaa, sempat gak kenal dgn Betik, kuceng depa. Ahaks.

Oh yer, ini Astrid. Previous post aku pernah bagi lirik lagu Jadikan Aku Yang Kedua, and serba sedikit tentang cik Astrid ni. Now aku upload lagunya. Ini lah lagu yang ada addictive effect di halwa telinga aku. (mahap kepada housemates kerana asik kena tahan je dengar aku ulang ulang nyanyi lagu ni haha =P hehe ) Enjoy.



7 Comments:

Blogger kakok said...

untuk ahli2 umah teratak 42..thx sbb jemput ktorg dtg, sedap air mlm tu..sape buat eh?? hehe..

untuk nana..dia dh ada pencabar yg baru ke??

9:20 AM  
Blogger :+:CikPayung:+: said...

kakok : takde nye pencabar baru kwang kwang.. horror je.. "baik aku suruh nana tepuk kan" kwang kwang

3:39 PM  
Blogger Nazmy Mohamed said...

tepok?? tepok pa tu..nak tahu sgt2 nih :p

10:31 PM  
Blogger Yazid Husain said...

thank. satu pinjamkan perkakas. dua datang, makan dan lepak. terima kasih banyak.

raja - http://fafa-null2.blogspot.com/
housemate yang ke-4 (misteri) - http://www.altf4numeric.blogspot.com/

12:52 AM  
Blogger :+:CikPayung:+: said...

yazid : makasih for the links..sat lagi cikpayung hapdet kan =) sok lusa kalu nak wat join venture makan makan pung boleh gak =D

6:34 PM  
Blogger Yazid Husain said...

boleh, boleh. next time, buat majlis ajak satu skudai. ha ha ha

7:56 PM  
Blogger kakok said...

banyaknya duit dia nak ajak satu skudai :p

9:03 PM  

Post a Comment

<< Home