Thursday, November 08, 2007

Dalam Setiaku =)



Dalam Setiaku - Kikan (Cilapop Ver 1)

bila kau tau
sepi yang aku rasakan
berat dalam jiwa ini
hati ini

aku disini
hanya berteman bayangmu
menunggumu tiada henti
tanpa henti

reff.
setiaku, kupersembahkan untukmu
semoga takkan terkikis oleh waktu
setiaku, kupersembahkan untukmu
jangan pernah ragukan aku

penawar rindu
hanyalah kamu seorang
janji hati tlah tertanam
takkan hilang

:+: lately aku asik dengar lagu ni. lagu ni ada dlm album cilapop, sekali ada lagu astrid-jadikan aku yang kedua. best dgr =) lepas ni aku akan rajin rajinkan letak lagu lagu yg mejadi kegemaran aku diwaktu waktu tertentu. la la la slamat mendengar :+:

2 Comments:

Blogger Nazmy Mohamed said...

kikan x-member ratu tu ka?ke pinkan?surely not shin chan la :p

10:37 PM  
Blogger :+:CikPayung:+: said...

kikan ialah cokelat nye vox bang nazmy oit hehe... as for pinkan mambo<--yerps, she's the former member of ratu..

6:36 PM  

Post a Comment

<< Home