Thursday, November 15, 2007

Godek Godek Koleksi



Ini. Lagu ni dah lama. Tapi bila dengar. Layan. Especially bunyi piano dia tu and the way lagu tu dinyanyikan =) Bila dengar lagu ni. Aku teringat zaman aku sibuk dgn final year nye keje. Lagu lagu ni la yang aku dok putar putar. Selain lagu dari The Adams and The Brandals. Dah la time tu dpt tahu Brandals turun mesia. Teringin benar nak tengok dorang perform, cikapot tak dapat nak intai intai. Nak wat camne, terpaksa la bercinta dgn buku dan keje keje. Tapi sempat la kontek member, tanye pasal Brandals. Dia lak kata dia dpt tiket free, tapi tak pegi. Kasi bakar telinga je.

Sambil layan lagu. Molek la kiranya aku katakan aku dah selamat setelkan perkara perkara yang telah pun aku senaraikan. Dan aku puas hati. Nanti on my papa n mama nye 29th eniberseri kan, aku akan postkan adiah aku buat family aku. Altho sebelum ni pernah je aku postkan, tapi kali ini sentuhannya berbeda sedikit. Yeehaa. Perjalanan di hari sabtu akan berbunyi begini : 9.30 pagi naik bus ke shah alam. Manakala Perjalanan dari shah alam nak gerak ke jb on Sunday lak, adalah sekitar pukui 4.45pm. Terima kasih cik su, kerana telah bersusah payah membelikan tiket utk aku pulang ke ghumah.

Tadi aku "menyotongkan kurita"* aku (kidnap ayat Pretorians). Melayang gak la duit. Tapi tu pun aku rasa aku dah buat pelaboran tahap paling gile aku nak jimat. Or else mungkin cecah tiga ratus lebih ke empat ratus. Ape ape pun, janji selamat dah kurita tu aku sotongkan. Kemudian hal microwave lak, bebudak lab dah beli microwave baru. Aku just perlu antarkan ke bengkel utk tebuk lobang kat atas. La la la. Bisa di atur. Esok pagi pagi aku akan antar ke bengkel.

La la la. Am counting down the days! Tik tok tik tok.... Mau pulang

* istilah "menyotongkan kurita" bermaksud servis kereta =) kwang kwang

3 Comments:

Blogger kakok said...

nmpknya weekend ni kena msk lab lg..adeh manja betul kulat2 dlm lab tu, xleh org nak berweekend kat umah suka2 riang ria. harapnya x keseorangan kat lab nnti..

em..utk nana..wish hepi anniversary kat mama ngan papa nnti. maaflah anakanda yg ni xleh nak join :p

2:11 AM  
Blogger superunknown said...

This comment has been removed by the author.

9:44 AM  
Blogger :+:CikPayung:+: said...

kakok : makasih for the wish..nanti jg diri molek molek kat makmal k.. wat keje elok elok..hehe entah ape la cik su n yatot nak masak weekend nanti hehehehe =D peace...

abewan : uhuks.. tu la..menyotongkan kurita pakai duit sendiri, terasa la pedih dan luluh hati ini..tapi takpe, utk kebaikan semua. utk keselamatan bersama =D ahaa..mai la balik..parents ai parents yu jugak hehe

6:29 PM  

Post a Comment

<< Home