Monday, November 12, 2007

Mendung Berarak

Minggu ini dimulakan dengan hari yang penuh romentik. Awal pagi sudah hujan. Awal awal hujan nya turun tik tik tik, sayup sayup. Beberapa saat kemudian, macam nak roboh je gak reban ayam aku (kalau aku bela ayam dlm reban la). Agak mencabar mata jugak la, memandangkan cuaca yang sangat syok itu amat amat menarik narik hati ini untuk terjun tiruk di atas katil semula. Tapi perlu gigih ke fakulti. Huhu perlu gigih. Tiba di fakulti, aku terus ke cafe. Minum neslo panas, mudah mudahan kafein yang ditelan mampu memberi kuasa sakti agar aku tidak mengantuk sepanjang pagi itu. Alhamdulillah, berjaya melakukan bacaan tanpa susah payah melawan ngantuk. Tapi pening la pulak baca, ilmu banyak dah karam. Perlu selongkar buku buku lama yang lain and belajar semula dari awal. Haih.

Ok. Few things yang bakal disetelkan minggu ini (InsyaAllah)

1. Save file kawen mama & papa dlm thumbdrive and print di kedai (black n white). Then beli frame yang sesuai. Untuk adiah eniberseri mama & papa yang ke err 29 rasanya =)

2. Hantar microwave oven makmal yang rosak ke mana2 kedai elektrik di Taman Universiti. Kedai di Mutiara Rini reject baiki lah pulak.

3. Beli tiket bas di Transnasional Counter di Sri Putri. Tiket pegi pada 16hb (Jumaat) dan tiket pulang ke JB pada 18hb (Ahad). Masa tak ditentukan lagi. Hopefully ada tiket lagi.

4. Hantar kurita gue ke kidai untuk diserbis dari kepala ke kaki. Hehe. Aku ingat nak cekau minyak sotong yg 5k km. Semi sintetik. Castrol. Ada sebarang saranan? Aku biol biol sket ni.

Mudah mudahan apa yang tertera di atas selamat dilakukan. Amin amin amin. Tak sabar nak balik. Mama janji nak masakkan rendang ayam, sebab time raya aritu tak dapat rasa langsung rendang mama (ye la, sebab mama tak masak rendang pun hehehe). Yeeeehaaa.


1 Comments:

Blogger kakok said...

arini..semuanya malas!!

knp ntah mood mcm x berapa best utk 12/11/07 isnin!!

malas nak bercakap dgn org..malas nak gurau lebih2..malas segalanya!!

tp dkt lab terpaksa menggagahkan diri buat itu ini..em knp la agaknya jd cmni??

9:13 PM  

Post a Comment

<< Home