Wednesday, November 14, 2007

Quick Updates

My ticket to KL on Saturday morning and ticket bus pulang ke JB on Sunday evening akan dibelikan oleh su sat lagi. So tang tu dah setel la kiranya. Later this evening, after lunch, aku nak gerak pi serbis kurita . Sambil menunggu kurita diserbis, aku akan menggerakkan diri ke kedai gambar, to print out gambar kawen mama&papa and beli frame skali. Hopefully sume setel. Then petang sket, nak bagi duit pada Ouda, rm70 utk ke singapore tu.

Sejak malam tadi lagu Ohhhh uniknya uniknya uniknya singapura asik berkumandang di corong telinga aku. Teruja nak meronggeng ke singapore agaknye. But aku rasa aku takde nak memain bende bende tak tentu hala kat sana, just for the sake nak jejak kaki and witness ape yg ada je. Nanti aku capture byk byk gambar, and post kat sini. Mwah

Damn. Dok kalut kalut nak gerak, tersentap lak earphone sony aku. Terus dah tak kuar bunyi. Shitty betul. Dah la itu je sumber mau kasi aku hanyut di dalam dunia aku sesambil wat keje. Adei. Takkan mau sumbat headphone lak ke sana sini. Dugaan dugaan.

3 Comments:

Blogger Yazid Husain said...

BTW Aq ada plan nak pergi negeri temasik kerana terpengaruh dengan iklan wayang "unik singpura" kalu pergi sana dapat chick. Kwn aq pulak pergaruh dengan iklan sama kalu pergi sana dapat hunk. ha ha ha New Year kami ke sana.

11:26 PM  
Blogger :+:CikPayung:+: said...

ekk..nu year korang gerak naik ape ek? boleh join jalan jalan cari jalan dgn korang tak? ihihihih...

12:46 AM  
Blogger Yazid Husain said...

boleh, by public transport. backpacker wanabe.

2:09 AM  

Post a Comment

<< Home