Tuesday, November 13, 2007

Tersedar...

Well, nothing much yang berlaku hari ini. Except for, during lunch hour, kakok nye labmate mentioned about next week akan ada trip ke Singapore, organized by UTM. Sabtu bertarikh 24hb. Hanya pergi sehari semalam. We just have to pay RM70 (for those yg ngak ada passport) and RM60 bagi yang ada passport. Sangat teruja nye bila mendengar. Aku dgn kakok mmg konprem nak join. Kami try tarik banglong jep yatot and su. Su menunjukkan tanda-tanda ingin mengjoinkan diri. (Pray hard she'll join us). As for banglong, on 24th dia dah selamat ada di kL, rasanya dia nak tengok konsert artis korea ke ape ntah.

Then tak lama kemudian, jep replied my msg, asking takde session 25hb ke Singapore ke? Then aku cakap la, takde. On sabtu jek. Then dia kata dia takleh nak join, sbb his parents are coming over to utm on that day. Plus, dia ada final xm on 23rd and after that kelam kabut nak kemas barang barang sbb the next day parents dah nak mai kutip brg2 dia. So aku just jawab " aler, tak rock la mcm ni".

And then suddenly, aku teringat, last paper di faculty ialah on 23rd. And on 24th semua student kena clearkan bilik. Tiba tiba aku mcm gelabah. Baru tersedar. Kawan kawan aku yang extend sem ni dah nak meninggalkan aku dah. They're leaving utm for good. And my tears were running down my face la time tu. Ntah ape pasal emo sgt. Tapi takde la sampai banjir. Tapi cukup sebak la. Then aku cakap kat jep, before he leaves us for good, kena cari waktu sesuai to spend time bersama. I know kami takkan sempat spend time tengok wayang seperti hari hari lain, memandangkan dia masih ada exam and minggu ni pun aku akan pulang ke PJ. Aku betul betul terlupa, weekend ni jer yg tinggal untuk meronggeng bersama dorang. Aku rasa ini lah julung julung kali aku bersms dgn coursemate laki aku dengan penuh emosi. Alahai.

Tiba tiba teringat, sejak beberapa sem lepas, jep and banglong je yang rajin nak melayan kepala gila tengok wayang bersama kami kami ni. Even this semester pung, kalau gerak tengok wayang, mesti ajak jep n banglong. Sbb kalau nak pi on weekdays, aku tak larat nak drive sebab seharian dah dok makmal, so aku akan suruh jep or banglong drive kete aku. Erm terasa mcm sedih je jep dah nak pegi. Hopefully sempat la jumpe dia and tangkap gambar dgn dia before dia blah. Erm and i still remember, sejak empat sem lepas dia asik ajak aku main bowling bersama, tapi tak pernah sempat, slalu wrong timing. Oh god, cepat nye masa berlalu..... Rasa mcam baru aritu je mendaftar masuk blaja. Haih.

As for banglong, naseb baik dia pilih utk sambung master =D sempat la habiskan sisa sisa bersama lagi dgn dia. Harap harap masih dpt keep in touch dgn kekawan rapat ni walaupun memasing dah bawa haluan. Isk isk

0 Comments:

Post a Comment

<< Home