Sunday, December 16, 2007

Ahad : Indah


Cuaca baik aja ari ni. Tak seperti hari hari sepanjang seminggu dua yang lepas. Langit cerah, waktu yang baik utk membasuh baju =) Alhamdulillah, hujan dah mulai reda. Semalam dan harini, tiada hujan lebat seperti yang lepas lepas. Mudah mudahan banjir surut dan takdak laporan kematian akibat banjir lagi. Amin.

Selasa depan, kesemua housemates bakal pulang ke kampung halaman masing masing yang semuanya terletak di Kedah. I wish them a safe journey and selamat berbahagia menyambut Aidiladha bersama family. Tak lupa jugak selamat meronggeng coti coti Malaysia =)

As for me, aku dok sini. Tak ada sebarang perasaan untuk pulang. Sendiri pun tak tahu kenapa. Untuk memudahkan bicara, aku hanya cakap malas nak balik, tu je. Dimaklumkan juga, keluarga bakal mengadakan family gathering di rumah maksu, they'll be having majlis memakan and BBQ lagi.

Aku tak tahu bila aku akan pulang ke rumah lagi. Mungkin aku tiba esok lusa.


1 Comments:

Blogger kakok said...

nana..thx. jg diri nnti sepanjang ketiadaan ktorg.

8:26 PM  

Post a Comment

<< Home