Thursday, December 13, 2007

Update : Sekian Lama


Well. It has been almost a month since last aku update ini blog. Nak kata tak online, almost everyday aku online semenjak ada streamyx ni. Tapi entah, tak ada mood kot. Terpanggil untuk mengupdatekan blog ini setelah menggedikkan diri browse folder folder gambar yang ada di dalam laptop aku.

Macam yang aku ceritakan dlm previous post aku. Aku ada hadiahkan sesuatu sempena ulangtahun perkahwinan papa n mama yang ke 29 tahun. Iaitu gambar black & white hari pernikahan mereka bertanggal 18 November 1978 bertempat di Melaka. Serba sedikit tentang gambar kahwin ini. Aku cuma ada satu gambar ni je dalam simpanan aku. Tupun aku terjumpa gambar lama tu, and aku scan pic tu, and simpan file tu sepanjang aku ada pc and laptop. So aku pi kedai gambar, bawak soft copy, aku mintak dia print black n white, and framekan dlm bingkai itam. Comel kan? =)


3 Comments:

Blogger فيصل said...

peh.. lawo.. kreatif...
aku pun nak tiru gak...

1:46 PM  
Blogger :+:CikPayung:+: said...

=D heheh.. murah gak buat.. selamat selamat.. black n white mmg nampak nostalgic gak.. muehehe

5:45 PM  
Blogger Nazmy Mohamed said...

...so classical & sntimental

10:41 PM  

Post a Comment

<< Home