Saturday, February 02, 2008

Hari Yang Mendung

Hari ini mendung seharian. Bawa rahmat =) Hari ini juga ulangtahun kakok yang ke-24. Happy birthday kakok =) semoga yang direncanakan untuk hari hari mendatang akan dimakbulkan. Mudah mudahan tahun ini membawa kakok ke lembaran baru, ke destinasi cinta muehehheheheheheh =D

Hari dimulakan agak lewat, aku pun tak tahu kenapa aku tidur sampai tak sedar hari dah tghari. Mungkin kerana cuaca agak romentik, membuatkan everytime aku celik mata, terasa mcm awal lagi ni. Hehehe. Tapi hari ini ada project juta juta. Pukul 3 petang mekna akan tiba di rumah. Dan cadangnya mahu gerak ke Plaza Angsana (aku mahu memborong buku2 SPM di sana, untuk cousin aku) dan kemudian gerak ke Anjung Warisan (sesi santap menyantap bersama besday girl).

Sekitar kul 3.30 ptg, aku, kakok, kak su, kak ti dan kak na (memandai je kak kak kan dorang, mementang aku paling muda, muehehe jgn mare), gerak ke Plaza Angsana. Lama jugak di sana, sekitar pukul 6ptg, kami pinda rancangan, tak jadi ke Anjung Warisan, kami decide gerak ke The Zon. Wuhuu dah la ntah memana ceruk ntah aku pegi. Sampai je sana terus makan, and then ronda The Zon tu. Aku tak pernah masuk ke dalam tu sebelum ni. Well, not bad la. Tapi lagi meriah pi Tebrau City.

Aku cuma membeli handbag seketul (langkah awal menjadi ayu). Kebiasaannya, aku angkut beg laptop atau beg sisi yang gabak sekali (boleh muat botol susu anak, lampin anak, botol air, segala buku). Sampai kadang2 kakok tanye ape bende yg ada dlm beg aku ni haha. Now aku nak cuba jadi ayu sket la. Kita tengok sejauh mana aku leh transform diri hahaha. Oh yer, semalam pun aku ada gak shopping. Beli jam. Yang penting ada stopwatch, senang nak buat keje lab hehehhe.Secara ringkas, aku sgt seronok ini hari. Sbb dpt spend time dgn kekawan =) mwahaha

Next project : 7hb Februari 2008 (Dunia Baru The Movie) Muahahahaha

6 Comments:

Blogger kakok said...

'semoga yang direncanakan untuk hari hari mendatang akan dimakbulkan. Mudah mudahan tahun ini membawa kakok ke lembaran baru'

InsyaAllah..hrp2 segalanya dipermudahkan [thanks sgt2 utk aA+bB..he he]

p/s selamat bersama beg baru :)

10:55 AM  
Blogger Azhar Ahmad said...

Hapei buzzday...

9:26 PM  
Blogger Yazid Husain said...

selamat ulang tahun ke 24. semoga panjang umur dan murah rezeki

11:36 PM  
Blogger Nazmy Mohamed said...

veg varu?btambah ayu laa nmpak nya insan yg dh sdia ayu ni huhuhu (hnnsh hnnsshh :p)

12:59 AM  
Blogger superunknown said...

happy belated birthday kakok.

wow gelak baby semakin unik dan besar. muehehe. muahaha. seksi sekali. jgn luas sgt ok diameter bukaan. hik hik.

well taking care lah baby indah. jaga diri, hiasi handbag.

8:16 AM  
Blogger :+:CikPayung:+: said...

kakok : ngeee =) destinasi cintaaaa.. hehe makasih, beg baru telah ku gayakan dengan penuh duka lara

abg azhar : makasih atas bday with utk kakok tersayang

yazid : makasih juga utk ucapan besday kepada kakok

nazmy : hehe yerr, beg baru. langkah awal menjadi ayu

wan : tu la, gelak dah tak sopan. lari mak mertua nanti. =) apa kabar kanda tersayang yer.. terasa rendu ingin bebicara uhuks =)

3:22 PM  

Post a Comment

<< Home