Saturday, April 12, 2008

Mari Mengupdate

Salam
Sekadar sedikit update tentang perkembangan diri yang sudah sedia ada kembang sedikit ni =P

Antivirus aku sememangnya agak ngeng sejak zaman dolu kala. Entah kenapa, setiap kali install antivirus (lanun nyer la kan), selepas beberapa tempoh, jadi biol biol gitu. Sekarang sdg meneruskan pengajian di sini, aku merasakan sedikit terpanggil (dpt kesedaran la), untuk betul betul jaga kesemua data aku. So perkara pertama yg aku perlu buat ialah clearkan apa yg aku tamo dari laptop aku yg usang ini. Then suntik antivirus baru yang insyaAllah takde masalah (beli yang ori). Then burn apa yg patut ke cd. Beli external hardisk untuk backup info bende blaja aku. And acara burn baby burn akan berlangsung dengan rancak mulai sekarang. Banyak la cd yang aku akan standby. Itu sahaja.

Yang kedua, aku sekali lagi rasa tak puas hati dgn pihak celcom. Aritu caller id aku dah berjaya dikembalikan (alhamdulillah), tapi semenjak id caller aku ada, aku dah tak boleh nak nganto sms ke luar negara. Hairan gak. So nanti if berkesempatan, ingin juga menjenguk opis celcom kat johor ni yang gedabak nye besar tak ingat.

Thirdly. Aku mau mula bersukan (haha killer statement di sini). Ntah berapa lama boleh bertahan kwang kwang. Sesungguhnya, aku ni bukan lah seorang yg gila sukan. Tapi aku menchentai renang sejak kecil. Sekarang dah jumpe kaki, leh la pi berenang dgn kawan. Nak pi sorang sorang, segan ha. Hehehe. Tapi sini, seming fool dia kecik jek, tak besaq mana. Fee dia agak mahal. Tapi tak kisah la. Nak harap UTM ada seming fool sendiri, sampai aku menopaus pun lum tentu ada kot hehe. Loji sistem rawatan kumbahan UTM ada la tersergam indah di tepi jalan nak keluar dari pintu blakang tu haha.

Fourthly, aku ingin pulang ke rumah. Tapi ngak ketahuan bila. Nanti la aku bincang bincang dgn mama. Kang aku redah je balik, semua orang takde kat umah lak. Woo rendu nenek rendu nenek. Ape lah kabar nenek kesayangan di Melaka.

Itu je kot. Updates yang tak berapa update sgt la.
Sekian
Salam

5 Comments:

Blogger kakok said...

adeh..update juga akhirnya eh? lama btl org tggu.
em..nak calling2 sapa dkt oversea nun? hahaha :)

8:26 PM  
Blogger Fairuz said...

pergilah berenang di hutan bandar mpjbt. hehehe

2:53 AM  
Blogger :+:CikPayung:+: said...

kakok : hehehe =D gelakkan org yer

fa : hutan bandar mpjbt tu kat ne eh? mcm pernah dgr..

12:53 AM  
Blogger Fairuz said...

jalan nak ke gelang patah tu kan ada simpang ke nusa bestari/selesa jaya/bukit indah. lalu situ la ;)

1:33 AM  
Blogger Ah Zhu Wong said...

ko ni balik KJ jer la kat sini ada tasik gay lagi. ko mandi la puas2 kat sini. har har har har

11:56 PM  

Post a Comment

<< Home